Nordijsko hodanje specifično je zbog posebnih štapova koji se koriste u toj vrsti rekreacije i, dakako, zbog toga i posebnog načina hodanja koji aktivira gotovo 90 posto mišića u tijelu. Tempo i snagu koju ćete uložiti, naravno, određujete sami. Ali, ako nordijskom hodanju pristupite sa žarom, pa se dobro oznojite i još ako to činite barem tri puta tjedno, čitav će vam organizam biti zahvalan. Silvija Zoković, trenerica nordijskog hodanja i vlasnica obrta Nordijsko hodanje.hr, kineziologinja po struci, već 15 godina profesionalnu poučava ljude tom načinu tjelovježbe i u kratkom videu koji smo “složili” iz njezina nedavnog nastupa u emisije One nastupaju, i koji su priložili ovom članku, čut ćete puno razloga zbog čega bi bilo dobro da se u nastojanju da uvedete u život neke zdrave navike okrenete baš nordijskom hodanju. Uz iznimno učinkovitu aktivnost koja pozitivno djeluje na sve organske sustave, šlag na torti su dobro društvo i boravak na svježem zraku, u prirodi.

na tečaj NORDIJSKOG HODANJA koji počinje u subotu, 26. siječnja, UključitE SE po PROMOTIVNOJ CIJENI OD 280 KUNA, ŠTO JE POPUST OD 30 posto. cijena uključuje DVA PUTA PO 90 minuta tečaja TE treninGE u Maksimiru TRIPUT TJEDNO TIJEKOM  veljačE

Dobra suradnja s Udrugom “Žene 50+” urodila je posebnom predproljetnom promotivnom ponudom za tečaj nordijskog hodanja koji vam može promijeniti život.  Dakle, u subotu, 26. siječnja, u 10.30 sati, hodački trening i druženje počinju u Maksimirskom parku u Zagrebu. S popustom od 30 posto cijena je 280 kuna, što uključuje dva puta po 90 minuta tečaja te treninge u Maksimiru triput tjedno tijekom veljače.

Broj sudionica je ograničen, ša zato požurite s prijavama na e-mail adresu [email protected] ili na broj mobitela 098/463 117. Prije početka tečaja potrebno je izvršiti uplatu. Štapovi za taj tečaj bit će vam osigurani, a u slučaju lošeg vremena, odnosno kiše ili snijega, tečaj će biti odgođen za sljedeću subotu.

Nordijsko hodanje potiče bolje držanje, omogućuje lakše i duže kretanje osobama koje pate od problema s kralježnicom, kukovima i koljenima zbog išijasa, osteoartritisa, istrošenih zglobnih hrskavica… Povećava gustoću i čvrstoću kostiju, jača srce i krvožilni sustav, produbljuje disanje te jača pluća te prevenira bolesti starije životne dobi. Povećava izdržljivost, pokretljivost i pomaže samozbrinjavanje do najstarije dobi. Možda najvažnije dobrobiti, poboljšava raspoloženje i samopouzdanje, vraća optimizam i ublažava stres.

 

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here